1. Tellimuse protsess ja kohalevedu

Sinu tellimus

Olles valinud tooted ja lisanud need ning soovid tellimust esitada, tekib võimalus vajutada nupule “Tellima”. Kui Sa ei ole veel registreerinud või eelnevalt sisenenud, tekib nüüd see võimalus. On oluline, et täidaksite kõik väljad korrektselt enda andmetega veel enne kui vajutate nupule “Tellin”. Pärast seda liigub tellimus valguskiirusel meie donutsisaarele ja seda tellimust ei saa enam peatada või muuta.

Tellimuse muutmine või tühistamine

Niipea kui tellimus on esitatud ja makse kinnitatud, ei saa tellimust muuta või tühistada. Vaid 
erandkorras saame proovida tellimust muuta või tühistada, kui võtate meie klienditeenindusega ühendust. Kuid me ei taga telimuse peatamist, sest selle ettevalmistamisega võime juba olla alustanud. 

Makse kinnitamine

Kui süsteem ei ole saanud makseviisist tulenevalt makset kinnitada, siis tellimus meie donutsisaarele ei jõua.

Tellimuse haldamine ja tagasilükkamine restorani poolt 

Palun arvestage, et tellimuse kinnitamine donuts.ee portaalis ja e-maili saamine kinnitusega tähendab seda, et tellimus on kätte saadud ja selle eest on tasutud.

Kui tellimust ei saa täita, võtame koheselt Teiega ühendust (tavaliselt telefoni teel). Peamisi põhjuseid, miks me ei saa tellimusi vastu võtta on, kui tooted on läbi müüdud selleks päevaks. Teinekord oleks suureks abiks, kui tellimus tehakse küll õhtuseks ajaks, aga tellimus pannakse teele mitu tundi varem. Nii saame tagada, et soovitud tooted soovitud ajal olemas on.

Tellimuse kohalevedu

Tellimust tehes on võimalik määrata ligikaudsed kohaleveo või järeletulemise kellaajad.

2. Klienditeenindus

Üldine

Klienditeenindus on meie jaoks väga oluline. Anname alati oma parima, et püüda aidata lahendada probleeme mis võivad tellimise käigus juhtuda. Meie klienditeenindusega on võimalik ühendust võtta e-maili teel tellimine@donuts.ee või telefonil 56500021. Otse donutsisaarega suhtlemiseks helistage palun numbrile 53055255. Palju abi võib olla ka tutvudes KKK rubriigiga meie lehel.

Küsimused tellimuse kohta

Kui Sinu tellimusega on tekkinud viivitus või selle valmistamisega läheb rohkem aega kui tavaliselt või on mõni muu tellimusega seotud mure, võtke julgesti meiega ühendust. Lahendame mure parimal ja kiireimal viisil.

Kaebused ja tagasiside

Kui tunned, et toitude või teenuse kvaliteet ei vasta Sinu standardile, kutsume üles andma tagasisidet tellimislehel või aadressil tellimine@donuts.ee. Alati on oodatud ka positiivne tagasiside 😊

Kompensatsioon

Kui juhtub olukord, kus toidu või teenuse kvaliteet on halb ja te leiate, et see tuleks kompenseerida siis võtke palun meiega ühendust e-maili teel tellimine@donuts.ee. Pretensioone võtame vastu 24 tunni jooksul alates tellimuse kätte saamisest. Uurime tehtud tellimust ja püüame leida mõistliku lahenduse tekkinud olukorra lahendamiseks. Ennetavalt ütleme, et pretensiooni esitamine ei taga veel hilisemat kompenseerimist. 

4. Makseviisid

Kasutaja saab maksta krediitkaardiga, pangalingi vahendusel või kohapeal sulas ja deebetkaardiga. Soovides tasuda pangaülekandega, saada oma tellimuse soov aadressile tellimine@donuts.ee.

Eelistame, et kliendid kasutaksid praktilistel ja turvalistel kaalutlusel krediitkaardi või pangalingi makseid. Nii saame tagada kiirema tarne ja kullerite turvalise kulgemise. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

5. Pahatahtlik käitumine

Tahame kasutajale pakkuda lihtsaid ja kiireid makseviise. Kui märkame kahtlast tegevust krediitkaardi või teiste makseviiside puhul, jätame õiguse ettehoiatamata mitte käsitleda antud tellimust. Lisaks jätame endale õiguse peatada kasutaja õiguse andmete privaatsusele ning võtta ühendust õiguskaitseorganitega kui on alust arvata, et tellimuse eest on tasutud valeandmetega või varastatud krediitkaardiga. 

6. Tellimuste arhiiv

Kõik tellimused salvestatakse donuts.ee turvalistesse serversüsteemidesse. Kui soovid tellimuse infot saada e-posti aadressile, võta ühendust klienditeenindusega tellimine@donuts.ee – märgi palun ära tellimuse number ja kuupäev.

7. Isiklikud andmed

Eesti Donuts OÜ vastutab kliendiandmete hoidmise ja kasutamise eest. Kuidas isiklikke andmeid hoitakse, saad lähemalt lugeda klikates “Küpsised” menüünupule.

8. Keel

Teenuselepinguid saab vormistada nii eesti kui inglise keeles.

Oled juba liitunud meie fänniklubiga?

Fännile on hinnad
alati soodsamad!